ελdαnαzλrα ✌

Sahabat akan pergi juaa :'\
20 November 2011 | Sunday, November 20, 2011 | 0 comments
semalam aku berjumpa seorang rakan lama
katanya ada sesuatu yang serius ingin dikatakan pada aku
setelah berborak selama setengah jam
barulah si rakan mula bercerita perihal kisah sedih nya
aku yang sedang makan
terdiam seketika
sudu dan garfu aku letakkan ke meja
aku sebak
aku tahan
aku terkedu
air mata mula mengalir
dan makin laju
dan terus laju
rakan ku mengidap sakit yang serius
dan punya jangka hayat pendek
mungkin akan meninggal dalam tempoh yang singkat
aku menangis dan menangis
dan malam nya di bilik tidur aku
aku tak dapat menahan perasaan lagi
aku menangis dan terus menangis
hati aku luluh
jiwa aku sayu
mata aku bergenang air hangat
aku tertidur
dan bila aku bangun pagi
aku harap kan ini semua mimpi
tapi realiti itu pahit
dan ini adalah kenyataan
aku melihat handphone ku
1 msg masuk pada pukul 5 pagi
rupanya kwn ku itu
die berkata 'jaga diri kau. aku syg kau to'
aku keliru dn hairan
tibetibe ade org menelefonku
Rina(kwnku juga)  mengatakan bahawa die sudah tiade lgi
tangan ku mencampakkan handphone kelantai,
air mataku mengalir, 
aku berfikir aku tlh bnyk membuat slh kepadanya.
Kau tetap sahabatku selamanya


Aku harap rohnya akan dicucuri rahmat. Amin

Older Post | Newer Post